Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

torsdag 3 november 2011

23.54

Nellie har blivit förkyld, slog till på måndaskvällen. Men feber har hon inte iaf och det är ju skönt de. Räcker som det är för henne med snoret som rinner hela tiden. Första natten va lite jobbig för henne och hon vaknade flera gånger. Men dessa två andra nätterna har varit mycket bättre. Stackars lilla tjejen :/

Har haft min snuttegubbe hos mig två nätter :) Skönt att inte behöva sova ensam. Nellie sover ju med mig men det är ju inte riktigt samma sak som en stor varm famn som håller om en när man ska sova :)
Längtar tills när vi ska åka på våran lilla minisemester i januari :)

Idag har det vart fullt ös på mig och Sofia.
När Nellie sov middag så satte jag igång att slänga ut alla mattor för piskning :P
Sofia tog hand om fönsterputsningen medans jag dammsugade och skurade överallt.
När det var klart började Sofia att laga mat tills mamma skulle komma hem.
Och jag fixade kaffet :)
Mysigt, rent och fint! :)

Imorgon tar jag en snabbtur in till stan för att skriva på kontraktet för lägenheten, sen blir det hemåt igen för vid 4tiden kommer moster Pia och kusinvitamin Tilpen hit :)
Ska bli roligt att träffa dom igen, det va ju ett tag sen nu.

Snart fyller mitt lilla hjärta 2år, inte långt kvar nu. Det ska bli så roligt när hon ska få öppna sina presenter som ligger och väntar på henne:) <3 Min älsklingstjej <3

Jo, men det va lite kort o gott från mig, nu ska ja hoppa ner i sängen och sova som en stock :P
Ha de gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar