Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

torsdag 17 november 2011

Bloggpause

Nu har det gått ett tag igen..
Men jag lever iaf haha, pysslar och planerar inför the new place.
Hur ska möblerna stå? Vilken tapet ska de va? Men jag har nog fått klart de mesta känns de som.
Känns också som att det kommer blir ganska awesome :)

För tillfället hoppar Nellie omkring och dansar till musiken på radion.
Hon har fått en egen liten stereo :) Ja kunde inte låta den ligga i sin låda till januari så har tagit upp och ställt den i köksfönstret :P

Men lite kortfattat om vad som händer just nu..
Om en vecka är det dags för kalas:) Att hon redan är 2år, tiden går så fort!
Kommer att bli ett 3dagarsfirande kan man säga:
Torsdag firar vi henne med tårta o paket.
Fredag kommer hennes morfar mfl.
Lördag kommer min moster och hennes barn:)
Kommer bli roligt för henne :))

Sen är ju julen här snart, dags o pynta inom kort.
Jag, Nellan o hennes far åker upp till Fkp över julen och firar med dom där uppe.
Sen är det helt plötsligt nyår och seeeeen flyttar vi finally :)

Kan ju säga nu att jag inte kommer att skriva så mycket nu framöver eftersom att denna tiden till vi flyttar o jul o allt .. Tiden kommer bara springa iväg så kmr inte ha tid till att sitta här.
Så jag går i ide nu och tar en bloggpause och återkommer i Januari och hälsar det nya året välkommet.

Ha en underbar jul och nyår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar