Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

söndag 30 oktober 2011

helgen

Lördag.
Lördagsmorgonen började med att bli väckt av mamma som kom in i rummet och efter att har pratat med henne litelite så tittade ett annat huvud fram, moooster Anna. Perfekt start på dagen kan man ju säga :)) Så då va de bara att gå upp och äta frukost o dricka morgonkoppen, prat o fjanterier? jajamän! Hon är lika rolig som alltid :)

När Anna åkte hem så gjorde vi oss i ordning för en liten åktur till Vallarnas lekplats, promenerade först bort till fåglarna sen fick Nellie äntligen leka :) Jag och mamma hade också roligt bland gungorna :P
På vägen hem hoppade vi in på Netto lite snabbt o köpte potatis till middan.
Väl hemma så va klockan typ 2-3 och Nellie la sig i soffan och kollade på tv medans hon väntade på maten. Trodde hon skulle somna men nepp.. hade ju helt fel om de. Hon sov inte på hela dagen men de va inget gnäll för de. Hon la sig halv 8 på kvällen och jag satte mig och kollade på film tills det blev min tur att gå till sängs.

Nu söndag.
Klockan är tillbakadragen, fast det va ju inte min förtjänst haha de gör ju mobilen automatiskt :P
Nellie vaknade kvart i sju idag men jag trodde ju att de va kvart i 8 eftersom ja kollade på fel klocka haha de rimma xD
Men i alla fall, hon vaknade och tjatade på mig "mamma bompa, bompa!" Så gick upp och satte på tvn och la mig sen i soffan o slappade en stund till.
Men efter en timme så va de slutlatat för mig, dax att sätt igång med tvätten. klädde på mig o Nellie sen ut till tvättstugan. Hon är verkligen en bra assistant haha jag rensade ut den mörka tvätten och gav den till henne så la hon in det i maskinen sen va de bara att sätta på och gå in igen :P
Nu ska vi snart ut igen men först ska ja dricka upp mitt kaffe
Ha de gött allihopa! over and out

Hittade en bild från förra året så vsg..
Happy halloween!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar