Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

måndag 5 september 2011

Godmorgon världen!

Nu är jag här igen :)
Passar på att skriva lite medan Nellie ligger i soffan och myser framför barnprogrammet. Sitter ute med min kopp kaffe men usch vilket väder då, regn igen. Det va ju så fint väder i helgen, kunde de inte stannat kvar istället :P
Väntar på att storasyster och K ska komma hit och köra in mig och Nellie till stan, hade egentligen tänkt cykla men de går ju inte i detta ösregn.
Ska hem till Erica och ha de lite gott, kaffe och yatzy :)
Är väldigt intresserad av presenten jag ska få av henne med. Hatar överraskningar men de är lite kul ändå :P Det ända jag vet är att "presenten" är turkos och det är ju ett stort +
Sen i eftermiddag ska jag på möte på AF så Erica ska passa det lilla trollet, förhoppningsvis så somnar hon innan jag ska gå.

Men nu måste jag packa ner lite extrakläder ifall att. Nellie kanske vill gå ut och hoppa i vattenpölarna sen :P
Kommer nog ett inlägg till senare idag, bilder med kanske. Vem vet? :)
Ha en bra dag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar