Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

onsdag 7 september 2011

12.00

I måndas så åkte ju jag och Nellie in till stan, var på mitt möte och det gick bra. Nellie va hos Erica så länge och båda två tog en middagslur medans ja va borta hihi :)
Sen vid 4tiden så åkte Erica med hit och sov här över natten.
Hon gjorde även goda våfflor, mums!
När Nellie och Sofia hade lagt sig på kvällen så kollade vi på en film, haha de skulle va en skräckfilm men den va mest rolig :P
Sen kände jag mig väldigt trött och somnade ganska fort.
På morgonen så hade jag fått ett sms av Hamodi och han hade åkt in till vårdcentralen för buk och ryggsmärtor.
Pratade senare med han och då väntade på att få komma in till röntgen, då trodde dom att de kanske kunde vara njursten.
Men efter röntgen så sa dom att de nog är blindtarmen.. Får vänta och se om det blir bättre.
Erica åkte hem efter fyra och då blev det städning, tvättning och matlagning.
.....

Nellie vaknade vid 8 idag och va väldigt go och glad, låg och gosade en stund innan vi gick upp :)
Sen redan vid halv 10 så somnade hon igen så nu har jag diskat klart och plockat upp leksaker lite här o där.
Nu vilken sekund som helst kommer mamma hit, ska åka med henne och handla. Har ju inget kaffe!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar