Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

torsdag 8 september 2011

11.23

Efter att vi hade handlat igår så åkte vi hem till mamma och åt mat och drack kaffe och fikade :)
Var där en stund och lekte innan vi rörde oss hemåt igen.
Väl hemma så gjorde jag kladdkaka som blev amazing! :) Åh va gott!
Nellie va helt galen och sprang runt o lekte som en toka haha :)
När barnen hade lagt sig så ringde jag till min älskade gubbe och pratade massa, jobbet har blivit förlängt så han kommer inte hem förens om en vecka till. Saknar min gubbe.
Tiden gick så fort på kvällen så kom inte i säng förens vid halv 1... ops :P

Min morgon va underbar, Nellie pussades och kramades. Hon försökte lyfta upp mitt huvud och sa "kom, kom" ååh hon e så söööt! Min fina tjej.
Hon lär sig nya ord heela tiden och det är så roligt.
Ska ta och skriva ner alla ord hon kan så jag kan skriva i det i hennes bok när jag väl har fått den uppackad.

Nu sitter hon på Krilles träningscyckel och kollar på tv.
Ska hoppa in med henne i duschen innan hon ska sova hade jag tänkt så hopp o iväg.
Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar