Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

lördag 3 september 2011

HallåHej

Nu kommer jag med en liten uppdatering :)

Eftersom det är mammas helg så skulle Sofia åka till henne igår, kändes lite ensamt så jag och Nellie följde också med och sov över där tills idag.
Haft det mysigt och kollat på Hur många lingon finns det i världen (igen)
Jag och Sofia såg den härom dan men mamma hade tänkt hyra den så då va det lika bra att hon fick kolla på den från mig istället, billigare med haha
Nellie, hon är så söt! Hon har sjungit och dansat idag. Sanna har fått henne att älska Fest hos Mange-låten haha fy på dig Sanna :P Nellie sjunger "mange, mange" när hon hör den. haha

Nu är vi hos Krille igen och jag har precis gjort klart Hamodis mat som han ska ha med sig när han åker och jobbar i Danmark imorgon, han ska vara borta nästan en vecka.. Kommer sakna min gubbe!

Nu ska jag mysa med min fina tjej framför tvn
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar