Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

söndag 9 oktober 2011

Kanske på tiden att komma med ett inlägg? Inte blivit av men now I'm back :)
Vaknade klockan sju och kaffet va så gott som klart redan, och mamma va uppe o är nu ute i tvättstugan. Lite kyligt idag känner jag men det ser ut att bli en fin dag. Ligger nu i mammas säng o Nellie sitter här o leker med sin ko o hund.
Nu fick hon en uppgift att leta upp smutsiga kläder som e hennes som ska ner i tvättkorgen :p haha hon e så duktig :)

Haft en mysig helg, fredag va de slappedag med Idol på kvällen.
Lördag började med promenad till Vallarna med Nellie, Sofia o mamma. Sen på kvällen blev de godismys o film :)

Och nu för att alla ska förstå så bor jag inte i Vinberg nu, utan Slätten hos mamma o Sanna.

I eftermiddag ska ja hämta min cykel så imon drar ja o Nellan hem till Erica :)
I fredas kväll när Nellie skulle sova så precis innan hon somna så sa hon mjau, ejika. Hon verkar sakna Erica o hennes katt, har ju inte vart där på ett tag så de e la på tiden att hälsa på dom igen :)

Nu ska ja klä på mig o dricka upp mitt kaffe. Ha de gött

1 kommentar:

  1. Aa och jag saknar snuttan så kom hit med henne nu ditt krypande kycklinglår!

    SvaraRadera