Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

fredag 14 oktober 2011

:)

Nu börjar det kännas som att allt rullar igång... Allt har ju stått still ett bra tag nu.
På måndag hoppas jag på att få det positiva svaret!! Håller tummarna nu, om så blir fallet kommer jag hoppa högt! :)

Nu sitter jag här, Nellie sover och jag ska börja med maten.
Helgen kommer bli mysig, bara jag och Nellie :) Mamma åker till sitt hjärta och syskonen åker upp till sin farmor och farfar över helgen.
Ska kolla på Idol ikväll, det tycker Nellie om. Sjunga är det bästa hon vet så hon sitter och sjunger med dom på tvn :))

Inte fått hit min cykel än men den kommer förhoppningsvis Krille med om en stund.
Så kan vi cykla till Erica en sväng imon kanske, om de inte regnar bara haha

Det får räcka för tillfället måste få klart maten, ha de gött!!
Mamma o sin awesomeness princess <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar