Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

tisdag 20 september 2011

Mobilinlägg

Testar att skriva ett första inlägg från mobilen:)

En timme tog det för mig att cykla igår, lite jobbigt va motvinden i Hjortsberg men annars rullade de på bra haha.
Mobilen e awesome :) va lite orolig över detta med simkotet eftersom att man inte kan ha ett vanligt simkort i. Istället ska de va ett Microsim som är mindre. Kollade på Youtube hur andra hade gjort men när jag tänkte efter så vafan lika bra o testa klippa de och tada de funkade så behåller mitt vanliga nummer ändå :)) duktig jag e haha
Anyway va hos Erica några timmar innan vi cyklade hem för o äta sen blev de film, Krille och Sofia hade hyrt tre filmer så Fast and furious 5 kollade vi på.
Ne nu ska jag mysa med Nellie en stund :)
Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar