Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

tisdag 20 september 2011

•17:04•

Hemkommen från Erica nu.
Ringde tandläkaren innan idag så jag och Nellie fick varsin tid. Jag fick en tid idag så va där innan, väldigt trevlig tandläkare fick jag med :) Ska dit imorgon igen klockan 11 och Nellie ska vara där vid 10. Nellies första tandläkarbesök, har ju inte blivit innan eftersom vi flyttade.

Va nere i stan en sväng med Erica oxå, bjöd på Torggrillenmat mums!
Sen nu för en stund sen va jag inne på Tröingebergs kiosken och skulle köpa cigg och då hade dom ju precis de jag ville ha till min mobil. Lägger ut en bild på de sen när jag har startat datorn.
Men nu funderar jag på att gå ut med Nellie till lekplatsen för hon har tjatat hela dagen om att hon vill gunga :) sötnosen <3
Ja, så de va la allt för tillfället Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar