Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

fredag 16 september 2011

helg

Okej, nu kommer ett inlägg. Har ju inte blivit av de senaste.
Är hemma hos Erica nu, Nellie sover och Erica fixar med sin frilla :P
Ska snart gå ner till Coop o köpa cigg och på tal om det. I slutet av månaden ska jag köpa en sån Elcigg så att jag kan sluta röka. Kostar ju enormt mycket så det ska bli gött :)

Igår skickade jag in ett intressebrev till ett företag, hoppas på att dom hör av sig om det(håller tummarna) är riktigt taggad på att få komma ut i arbetslivet!
Jag har också försökt få tag i förskolan som jag skickade in en ansökan till men dom va på semester tills nästa vecka.. Måste få en plats snarast. Fullt med möten hela tiden så det blir ju lite svårt att fixa barnvakt stup i ett.
Jaja men allt löser sig alltid.

Nu är det helg i alla fall och det är skönt!
Bara slappa och ha de gött :)

Det va allt för nu.. Over and out
Ha en underbar helg alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar