Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

torsdag 22 september 2011

:)

Har precis kommit hem från mamma. När Nellie vaknade efter sin middagslur så slog jag en plint till Sanna och frågade om hon hade lust att möta mig så, så blev det. Cyklade iväg hem till dom. Satte på kaffet till mor när hon kom hem från jobbet. Sen åkte hon iväg till en kompis så det blev bara jag, Sanna och Nellie som fick leka haha målade, byggde med lego o annat roligt. Nellie ville duscha sen så hon fick sitta och leka i duschen en stund. Blåsa håret tyckte hon va jättekul med, sprang omkring och ville att jag skulle jaga henne med fönen haha
Sen hade tiden sprungit iväg och deg va dags att cykla hem igen innan det blev mörkt. Roligt hade vi alla i alla fall. Sanna blev för sin nya (min gamla xperia) då de va ju bra de med :)
Nu ska Nellie sova och jag ska lägga mig i soffan och kolla på film med Krille och Fia.
Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar