Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

fredag 9 september 2011

17.51

Vilken fin dag det har varit idag, soool :) !!
Gjort i ordning lite utomhus idag och tagit ute möblerna in på altanen.
Slängt in två mattor i maskinen som jag snart ska hänga upp på tork.
Ringde till Tele2 innan och fixade en slutfaktura på min mobil och beställt en ny Iphone4 som kommer om 2-3veckor, äntligen!
Har även bakat kladdkaka idag, igen :)

Mamma kom förbi med matvaror innan så satt och babblade med henne en stund innan hon skulle vidare till tandläkaren. På tal om tandläkare så måste jag ringa och fixa tid till mig och Nellie, får bli nästa vecka. Ska också ringa och fixa med Mvc. Det får bli på tisdag för på måndag ska jag cykla in med Nellie till stan, ska på ett möte klockan 13.00

Nu ska jag spela lite ishockeyspel med Sofia :)
Have a nice day everyone!

min special-kladdkaka :)) mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar