Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

söndag 18 september 2011

08.32

Godmorgon!

Sovit som en stock hela natten, va helt slut när jag gick och la mig igår.
Det blev ju en cykeltur till mamma och de va ju tur de för min avi till mobilen hade kommit så ska hämta den imorgon :) jay
Så imorgon kommer det bli en ännu längre cykeltur, först till Hjortberg, stan o lämna in papper och sen till Erica.

I alla fall, nu är det morgon, gick upp för en stund sen. Nellie sitter och äter frukost nu och jag dricker mitt kaffe.
Idag ska vi bara vara hemma och slappa.
Sofia kommer hem från mamma idag så ikväll ska vi fortsätta spela Risk :P
Och på tal om ingenting , imorgon börjar säsong 9 av Två och en halv män :P I Usa då men de ska ja kolla på i alla fall :P

Ska sätta mig i soffan med Nellie o mysa snart.
Hoppas alla haft en bra helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar