Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

måndag 22 augusti 2011

Red :)

Kom hem från stan för en stund sen, vart hos Erica och varit lite sociala haha ^^
Hon fick färga mitt hår med :) Rödtopp är jag nu :P Fast ska färga det igen om ett tag för blev inte riktigt bra ute i topparna.

Vart och inhandlat lite köksgrejer till lägenheten med :)
3 randiga muggar i fina ljusa färger.
2 svartvit prickiga muggar.
3 små glasburkar med lock.
1 Sockerskål i glas med lock.
En pensel och en roller till väggmålningarna som Erica ska göra :)

Nu ska jag duscha Nellie och sedan lägga henne för natten, hon kommer nog somna ganska fort för det har varit mycket lek idag :)

Efter blekningen.

Eter färgningen.

2 kommentarer:

  1. Naaw, klart du måste bli red head nu när jag har blivit det, så folk fortfarande tror vi är systrar. Hahaha! Loooooove ya' din fikon <3

    SvaraRadera
  2. HAHA jag är awesome!! :D lööööve yah! <3

    SvaraRadera