Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

fredag 26 augusti 2011

♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪

Stackars Nelllie, hon har fått tre myggbett på foten som hon inte kan sluta klia på. Ska lägga på lite Bepanthen sen, det brukar ju funka mot det mesta.

Vaknade upp med sprängande huvudvärk idag och då skulle ju självklart Nellie komma och hoppa på mig, i vanliga fall så brukar hon bara dra i mig o säga "mamma dom, dom." Men inte idag :P

Har i alla fall fått i ordning på mina räkningar och satt in dom i sin pärm, nu sitter jag ute och väntar på att kaffet ska bli klart.
Sen ska jag söka jobb som en galning och mycket mer än det blir det nog inte vad jag vet just nu.

Imorgon åker jag, Nellie, Hamodi, Sanna och Sofia till Liseberg :)
Det ska bli roligt, senast jag var där så låg Nellie i magen. Fast det visste jag inte om då :P
Nellie kommer nog gilla de tror jag. Lillasyster kollade upp vilka karuseller hon fick åka och det va ändå 7 stycken olika! Det trodde jag inte :P
Så senare i em får vi packa en väska med lite extrakläder, KAMERA osv. haha!

Nu ska jag gå in och ta mitt kaffe och lägga Nellie framför tvn så hon får sova en stund.
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar