Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

tisdag 30 augusti 2011

17.34

Äntligen fått gjort mina ärenden i stan idag:) Lillasyster fick springa runt med mig medan Nellie följde med Krille och handlade.
Nu kan jag äntligen sätta mig ner och slappna av, ingen stress utan bara lugn och ro i skallen :P
Men min hals vill ju inte riktigt som jag vill, börjar få hosta och ont :( Har verkligen ingen lust att bli sjuk, får skylla på det dumma vädret. Bara regn och åska hela tiden ju? Va e de med Sverige?
Jaja, så e de ju ibland..

Igår kväll när jag och Hamodi skulle gå o lägga oss så hade Nellie vaknat, helt pigg va hon. Så hon fick ligga mellan oss, hon låg och pillade i mitt hår, kramades och pussades och var allmänt kärleksfull :) Mysigt!! Hon har vart så mysig hela dagen, vill pussas och kramas hela tiden. Åh min älskade dotter, finns ingen så underbar som henne!

Nu hade jag tänkt att kolla efter nån bra film att kolla på, förslag?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar