Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

måndag 29 augusti 2011

14.28

Ja, blev inga bilder igår så får bli senare idag.
För tillfället är jag helt sluut! Trodde att jag skulle orka cykla till Tröingebergs kiosken och orkade gjorde jag la men jag ångrar att jag gjorde de!
Efter halva vägen upp för den låånga backen så kom jag på att jag hade glömt mitt leg hemma o så fick vända tillbaka och hämta det. Iväg igen, trögt som fan. Uppförsbacke och motvind! Aldrig mer!
Ska snart lägga mig i soffan och mysa med Nellie och kolla på en film :)
........................................
Hamodi och Krille åkte till jobbet i morse och vet inte hur länge dom ska vara borta, kan bli från en till tre dagar. Hoppas min lilla gubbe kommer snart iaf :)
Jag hade tänkt åkt in till stan 09.30 med mamma och Sofia men vädret fick mig att ångra mig så jag får la göra nått vettigt som att städa sen eller nått. Måste sätta på en maskin tvätt iaf.

Nä nu blire mys med min fina tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar