Caroline Halvardsson

Caroline Halvardsson

torsdag 25 augusti 2011

10.12 - 25/8

Mm va gott med kaffe :)
Hade tänkt att cykla in till stan för en stund sen men kände att en kopp kaffe behövdes innan de.
Det duggregnar lite ute men idag så ska det inte stoppa mig!
Cykla hem till Erica och försöka skaka liv i henne hade ja tänkt haha, det ska nog inte vara några problem men att få med henne ner till stan direkt kan ju kanske bli lite svårare :P

Igår va en seg dag, gick upp 09.00 och gav Nellie frukost medans jag ringde några samtal.
Men sen när Nellie skulle sova vid 13.00 igen, ja då somnade ju jag med och vakande inte förens 4timmar senare. Så där kände jag att hela dagen försvann.
Sen vid 18.00 kom mamma och Sanna förbi med mjölk och cigg så blev en kopp kaffe och lek :)

När Nellie hade lagt sig så blev det en liten promenad sen in i duschen.
Satte på en seg drama-film för att försöka bli trött och det funkade för efter 40minuter av filmen så slockande jag.

Så idag har jag nya krafter som jag ska utnyttja på min sega cykel haha
Det är bra med träning och motion lite då och då kan ja ändå tycka :P

Men nu har det börjat regna lite mer så får la vänta en stund till innan jag ger mig iväg, vill ju inte att Nellie ska bli för blöt.

Ge mig sol! Bara en timme iaf, det hade vart awesome!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar